Benutzeranleitung / Produktwartung Call Manager 4.1 des Produzenten Cisco
Zur Seite of 18
All contents are Copyright © 1992–2004 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Important Notices and Privacy Statement. Page 1 of 17 DATA SHEET CISCO CALLMANAGER VERSION 4.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 2 of 18 Improvements in th e CallManager Q.SIG sign aling in terface expands the rang e of functio ns with whi ch Cisco CallManager can con nect to ot her Q.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 3 of 18 • Cisco IP Telepho ny Locale Installer—Pro vides user and network lo cales for Cisco CallManager, add ing su pport fo r languag es other than E nglish.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 9 of 18 • User-configured sp eed dial and call fo rward throu gh Web access • Video (SCCP and H.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 11 of 18 – Dynamic H.323 addressing (E.1 64 add ressing)—H.323 clients can be con figured in Cisco CallManager vi a an E.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 12 of 18 • H.323 F astStart—Suppo rt for inb ound and ou tboun d H.32 3 FastStart. Th is feature reduces the nu mber of sign als exchanged befo re voice is extended on a call.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 14 of 18 – Midcall video for Cisco VT Ad vantage – Video display mode for IP VC 3.6plu s – Participant info rmation for IP VC 3.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 16 of 18 SKU Description CM4.1-U-K9-X345= Cisco CallManager 3.3 to 4.1 upgrade, IBM xSeries 345/1-CPU, 2500-server user license CM4.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.com Page 17 of 18 Corpo rate Head qua rters Cisco Systems, Inc. 170 West Tasman Driv e San Jose, CA 95 134-17 06 USA www.
© 2004 Cisco Systems , Inc. All right reserved. Important notices , privacy statements , and trademarks of Cisco System s, I nc. can be found on cisc o.
Ein wichtiger Punkt beim Kauf des Geräts Cisco Call Manager 4.1 (oder sogar vor seinem Kauf) ist das durchlesen seiner Bedienungsanleitung. Dies sollten wir wegen ein paar einfacher Gründe machen:
Wenn Sie Cisco Call Manager 4.1 noch nicht gekauft haben, ist jetzt ein guter Moment, um sich mit den grundliegenden Daten des Produkts bekannt zu machen. Schauen Sie zuerst die ersten Seiten der Anleitung durch, die Sie oben finden. Dort finden Sie die wichtigsten technischen Daten für Cisco Call Manager 4.1 - auf diese Weise prüfen Sie, ob das Gerät Ihren Wünschen entspricht. Wenn Sie tiefer in die Benutzeranleitung von Cisco Call Manager 4.1 reinschauen, lernen Sie alle zugänglichen Produktfunktionen kennen, sowie erhalten Informationen über die Nutzung. Die Informationen, die Sie über Cisco Call Manager 4.1 erhalten, werden Ihnen bestimmt bei der Kaufentscheidung helfen.
Wenn Sie aber schon Cisco Call Manager 4.1 besitzen, und noch keine Gelegenheit dazu hatten, die Bedienungsanleitung zu lesen, sollten Sie es aufgrund der oben beschriebenen Gründe machen. Sie erfahren dann, ob Sie die zugänglichen Funktionen richtig genutzt haben, aber auch, ob Sie keine Fehler begangen haben, die den Nutzungszeitraum von Cisco Call Manager 4.1 verkürzen könnten.
Jedoch ist die eine der wichtigsten Rollen, die eine Bedienungsanleitung für den Nutzer spielt, die Hilfe bei der Lösung von Problemen mit Cisco Call Manager 4.1. Sie finden dort fast immer Troubleshooting, also die am häufigsten auftauchenden Störungen und Mängel bei Cisco Call Manager 4.1 gemeinsam mit Hinweisen bezüglich der Arten ihrer Lösung. Sogar wenn es Ihnen nicht gelingen sollte das Problem alleine zu bewältigen, die Anleitung zeigt Ihnen die weitere Vorgehensweise – den Kontakt zur Kundenberatung oder dem naheliegenden Service.